به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول کشت پور روز سه شنبه در جلسه مشترک با سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: برای اجرای اقداماتی که به ارتقای کیفیت زندگی در شهر منجر شود تلاش می کنیم.

*30 سال از شهرهای توسعه یافته عقب تریم
شهردار منطقه 2 پایتخت با بیان اینکه تهران از شهرهای توسعه یافته 30 سال عقب تر است گفت: بسیاری از شهرهای از یک دهه گذشته هوشمندسازی شهری را آغاز کرده اند.
وی تأکید کرد: بخشی از موضوعات مربوط به مسائل مدیریتی بوده و نیازی به سخت افزار ندارد.
کشت پور با اشاره به مساله سدمعبر در منطقه 2 عنوان کرد: برغم آنکه سد معبر در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق کمتر است اما به منظور ساماندهی دستفروشان روزبازارهایی پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهربان ها نیز به طور منظم آموزش داده می شوند و برای آنها گواهی مهارت صادر می شود.

*امنیت گران ترین محصول دنیا
وی در ادامه با بیان اینکه امنیت گران ترین محصولی است که توسط پلیس تولید می شود اظهارداشت: هوای پاک، ترافیک روان، فضای سبز مفرح، افزایش ایمنی و تاب آوری شهری و معماری و هویت شهری نیز از جمله مهمترین عملکرد و تولیدات شهرداری است.
کشت پور افزود: در حال حاضر شهرداری تهران به دنبال تولید با کیفیت تر این محصولات است و اگر شهروندان در این فرآیند مشارکت نمی کنند قطعا اشکال از کیفیت محصولات است.
وی با بیان اینکه منطقه 2 پایتخت حدود 700 هزارنفر جمعیت دارد خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در ارائه خدمات از جدیدترین تکنیک ها استفاده کنیم و در این راستا تا اندازه ای توانسته ایم وضعیت فعلی را سامان دهیم و برای اینکه در ریل توسعه قرار بگیریم می دانیم چه کاری باید انجام شود.
شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه به بایدها و نبایدهای کار پی برده ایم یادآور شد: مدیریت شهری برای موفقیت باید مسائل مختلف را بشناسند.

تهرام/9353
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.