احمد احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های رفاقت مهر استان تهران با حضور 192 امدادگر از 12 شهرستان در تیم های 8 نفره زنان و مردان از 28 مهرماه به مدت چهار روز در شهریار برگزار شد.
وی تصریح کرد: این رقابت های امدادی همه ساله با حضور جوانان در رده های سنی 18 تا 25 سال برگزار می شود که امسال تیم امداد و نجات ری در این مسابقات مقام اول را کسب کرد و به رقابت های کشوری راه پیدا کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: این رقابت ها امسال با شعار 'جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی' در رشته های احیای قلبی و ریوی (CPR)، چادرزنی، حمل مصدوم، ارزیابی حادثه، بانداژ و پانسمان، آتل بندی، اسکان اضطراری و حمل یک نفره و گروهی برگزار شد.
وی اظهار داشت: مسابقات رفاقت مهر همه ساله از طرف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی، امدادی و افزایش سطح آگاهی اعضای جوان این جمعیت برگزار می شود.
هلال احمر شهرستان ری در حال حاضر 2 هزار و 600 عضو در بخش جوانان دارد که دوره های مقدماتی و پیشرفته امداد و نجات را زیر نظر استادان برجسته کشور گذرانده اند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.