سیدعلی موسوی جوردی پیش از ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهر پردیس به دو بخش «مناطق تحویل شده به شهرداری پردیس» و «نقاط در اختیار شرکت عمران پردیس» تقسیم بندی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر پردیس افزود: بر اساس قانون، شهرداری‌ها در شهرهای جدید فقط ملزم به ارائه خدمات در مناطق تحویل شده هستند.
موسوی جوردی گفت: نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان ساکن در سایر نقاط خارج از حوزه خدماتی شهرداری به ما اعلام شده است و اعضای شورای اسلامی دوره پنجم بنا بر وظیفه ذاتی خدمت‌رسانی در رفع مشکلات اعلام شده از سوی شهروندان را در اولویت برنامه‌ریزی خود قرار داده است.
وی در ادامه عنوان کرد: نشست‌های مستمر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار پردیس و مسئولان شرکت عمران پردیس برگزار شد تا راهکارهایی برای تعیین تکلیف مناطق جدید و شیوه صحیح و قانونی مراحل تحویل به شهرداری طرح و بررسی شود.
به گفته این مقام مسئول، بر اساس آخرین مصوبات مقرر شد شهرداری پردیس با روندی قانونی و رعایت حق و حقوق شهرداری که همان حقوق شهروندان است، فازهای جدید به صورت محله به محله به متقاضیان تحویل دهد.
وی با اشاره به روند شکل گیری شهر جدید پردیس خاطر نشان کرد: این شهر در ابتدا به عنوان یکی از شهرهای اقماری استان تهران با سیاست سرریز جمعیت رو به فزونی پایتخت احداث شد و در ادامه بر اساس تصمیمات دولت وقت، به یکی از بزرگترین نقاط اجرای طرح مسکن مهر کشور تبدیل و تغییراتی در ایده و اهداف اولیه آن ایجاد شد.
تهرام/9441/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.