به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول جلالی روز دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) شهرری اظهار داشت: با توجه به اهمیت آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، حاشیه نشینی و غیره دولت گام های موثری در جلوگیری از رشد آنها برداشته است، اما همچنان برای پیشگیری نیازمند تلاش اصحاب قلم و هنر در این حوزه هستیم.
وی با اشاره به اینکه بیان دقیق مسائل تاثیرگذاری زیادی بر روی مخاطب دارد، تصریح کرد: رسانه ها مسائل و موضوع های متفاوت جامعه را دقیق بیان کنند و بعد از صحت موضوع آن را منتشر کنند.
رئیس دادگستری شهرستان ری با بیان اینکه رسانه ها نباید محدود شوند، افزود: اگر اخبار و واقعیات به طور دقیق و شفاف بیان نشود، زمینه مشکلات دیگری فراهم می شود.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها بلند گوی مردم محسوب می شوند، عنوان کرد: مسئولان به لحاظ حجم کاری فرصت حضور دائم در بین مردم برای شنیدن معضلات و مشکلات آنها را ندارند، اما رسانه ها می توانند صدای مردم به خصوص کسانی که مظلوم واقع شده اند را به گوش مسئولان برسانند.
جلالی تصریح کرد: انتشار اخبار و بیان مشکلات و معضلات مردم در مناطق مختلف به ویژه در بخش های محروم و دورافتاده سبب آگاهی و هوشیاری مسئولان شده تا با شناخت مشکل در رفع آن اهتمام ورزند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خبرگزاری ایرنا شهرری در حوزه رسانه ای و انتشار اخبار گفت: خبرنگاران نباید دقت و صحت اخبار را فدای سرعت کنند و ایرنا به عنوان یک رسانه با سابقه همواره سرعت و دقت را در کنار صحت اخبار دارد.
وی اضافه کرد: خبرگزاری ایرنا وسعت گسترده ای در توسعه اخبار در داخل و خارج از کشور دارد و از مخاطبین بسیاری برخوردار است، بنابراین تاثیرگذاری مطلوب و گسترده ای را در افکارعمومی و حل معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی دارد.
/6003/ 1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.