به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این شورا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در نشست ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان پیشوا افزود: شعار محوری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده است که در واقع اقتدار جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و به جهان نشان می دهد 40 سال از انقلاب را با همه دشمنی ها و فتنه ها بخوبی گذراندیم و به آینده امیدواریم.
وی تاکید کرد: جوانان کشور امروز از دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر ندارند و تحلیل خوبی برای آنها نداشته ایم، لذا مسئولان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پای کار بیایند.
رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: مسئولان اجرایی هر شهرستان دستاوردهای همان منطقه در دوران انقلاب اسلامی را برای مردم بویژه جوانان تبیین کنند.
وی گفت: امروز دشمنان با فضای مجازی به جنگ ایران آمده اند، مسئولان مربوطه در فضای مجازی با تلاش بیشتر کار خود را انجام دهند زیرا اگر کار خود را بخوبی در این عرصه انجام ندهیم دشمنان از غفلت ما استفاده و ضربه وارد می کنند.
رئیس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان استان تهران اظهارداشت: انتخاب ۱۳ آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و حضور باشکوه تر همه مسئولان و مردم در این مناسبت می تواند هشدار جدی به استکبار جهانی و بی اثر گذاشتن تحریم ها باشد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا نیز در این جلسه گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی آنقدر بی شمار است که عده زیادی از مردم از آنها بی خبر هستند و باید آنها را تبیین کنیم.
شهرستان پیشوا در جنوب شرق استان تهران واقع شده است.
تهرام/7247/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.