به گزارش ایرنا، سید علی شاهچراغی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری عنوان کرد: روسای ادارات باید در انجام ماموریت های سازمانی خود محاسن، مکارم و اخلاق اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی اظهار داشت: محاسن اخلاقی به مجموعه رفتارهایی از جمله درست صحبت کردن با دیگران، ناسزا نگفتن و انجام درست وظیفه سازمانی گفته می شود که به شکل بالقوه در فطرت انسان ها نهفته است و باید مسئولان در انجام ماموریت های خود به آن توجه لازم را داشته باشند.
شاهچراغی با بیان اینکه مکارم اخلاقی با تمرین و پرورش حاصل می شود، عنوان کرد: پیامبران و اهل بیت (ع) برای هدایت بشر و نشان دادن مکارم اخلاقی پا به عرصه گذشته اند، مکارم اخلاقی فقط با تمرین و زیر پا گذاشتن نفس در درون انسان ها شکل می گیرد.
وی ادامه داد: حق گویی، داشتن روحیه گذشت، صداقت و انجام وظیفه به بهترین شکل از جلمه صفات مکارم اخلاقی هستند که باید مسئولان در انجام وظایف خود این مسائل را مد نظر قرار دهند.
امام جمعه شهرری تصریح کرد: مدیران ادارات نباید در برخورد با مردم سلیقه ای و با تبعیض برخورد کنند.
جلسه شورای اداری شهرستان ری امروز یکشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه، حجت الاسلام علی ملکوتی دادستان، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امامان جمعه بخش های مختلف و روسای ادارات این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.