کارشناس ورزش‌های رزمی ایران گفت: مسابقات المپیک جوانان در آرژانتین، یک بار دیگر شایستگی‌های ورزشکاران کاراته و تکواندو را به منصه ظهور رساند.

به گزارش ایلنا، دکتر "عباس شوکتی" در مورد نتایج ملی پوشان کاراته و تکواندو کشورمان در المپیک جوانان در بوینس آیرس آرژانتین، خاطرنشان کرد: نمایندگان کاراته و تکواندو کشورمان گل کاشتند و با مدال های خود باعث قرار گرفتن کاروان ایران در رده هفتم بازی‌ها شدند که این عنوان در تاریخ ورزش ایران بی سابقه است.

وی افزود: کاراته کاها و تکواندوکاران ایران با این نتایج عالی، باز هم شایستگی و توانمندی‌های خود را به منصه ظهور رساندند و باعث خوشحالی کاروان ایران و مردم عزیز کشورمان شدند.

مربی کاراته ایران ادامه داد: ورزش های رزمی به عنوان گل سرسبد ورزش کشورمان در میادین بین المللی، جهانی و المپیک هستند و به همین جهت مسئولان ورزش باید حمایت‌های خوبی از قهرمانان رزمی و مربیان‌شان داشته باشند.

شوکتی در ادامه، درباره موضوع بازنشستگی برخی روسای فدراسیون‌ها نیز گفت: ابتدا باید بگویم که بازنشسته ها در تمامی بخش های کشور از جمله ورزش، قابل احترام هستند اما در مورد طرح اخیر، به نظرم، خروج بازنشسته ها از ورزش، فضا را برای ورود مدیران جوان به عرصه های مدیریتی باز می کند و این اتفاق خوبی است.

کارشناس ورزش های رزمی در پایان یادآور شد: از تجربیات بازنشسته ها و پیشکسوتان می توان در بخش های مختلف استفاده کرد. اما وقت آن رسیده که جامعه ورزش به سمت جوانگرایی، نوآوری و حرکت به سوی دانش و استانداردهای روز دنیا به ویژه در مقوله مدیریت ورزشی حرکت کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.