به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، در راستای ساماندهی مشکلات و معضلات منطقه 15 نشست مشترکی بین حمیدرضا تحصیلی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با وحیدرضا محمدی، شهردار این منطقه در محل شرکت ساماندهی برگزار و در خصوص ساماندهی اوراقچیان میدان شوش، ساماندهی ضلع جنوبی جاده خاوران و همچنین پیاده راه افسریه و دیگر مشکلات موجود در این منطقه بحث و گفت و گو شد.
وی افزود: علاوه بر اقدامات در دست اقدام شرکت ساماندهی در منطقه 15 تهران ، آرام سازی و ساماندهی مشاغل پر سرو صدا و صافکاری های خیابان زمزم واقع در منطقه 17 تهران دردستور کار است .
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران همچنین به کاهش آلودگی صوتی آلومینیوم فروشی های خیابان قلعه مرغی اشاره کرد و گفت: تا کنون عده ای از این صنف تغییر شغل داده اند و تبدیل به نمایشگاه داران و فروشگاه های پروفیل آلومینیوم شده اند.
وی خاطرنشان کرد: کنترل زاد و ولد موش های این نقطه از شهر به عنوان یکی از مطالبات شهروندان منطقه 17 در دستور کار است.
به گزارش ایرنا، ساماندهی مشاغل در اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، نظارت بر بازارهای موقت و روزبازارها، کنترل حیوانات شهری، احداث و مدیریت مراکز همگانی خرید و فروش خودرو، مدیریت جایگاههای CNG و ساماندهی کیوسک های عرضه گل و مطبوعات سطح شهر تهران از جمله وظایف و ماموریت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران است.
تهرام/ 9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.