به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین مقیمی روز شنبه در آیین بهره برداری از بخش شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی افزود: اینک به همان اندازه که به اجرای پروژه های شهری توجه می شود به کیفیت هوای تهران و مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر تهران نیز توجه شده است.
وی با قدردانی از شورای شهر و شهردار تهران بابت اقدامات خوبی که طی ماه های اخیر در زمینه مدیریت شهری پایتخت انجام شده اظهارداشت: فعالیت های چشمگیری در معاونت های شهرداری تهران، حوزه شهرسازی و معماری و بازآفرینی شهری به انجام رسیده است.
استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید در کنار مسائل عمرانی به مسائل فرهنگی، درمانی و هرآنچه مردم شهر با آن درگیر هستند نیز توجه شود خاطرنشان کرد: باید به شورا و شهرداری تهران کمک کرد تا بتواند به اهداف خود دست پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح های عمرانی شهری بویژه در حوزه حمل و نقل ع مومی مصرف سوخت کاهش می یابد، از وزارت نفت خواست میزان تأثیر پروژه های عمرانی در کاهش مصرف سوخت را محاسبه و معادل آن را پرداخت کند.
مقیمی ابراز امیدواری کرد وزارت نفت در این زمینه قدم های بزرگی بردارد.
به گفته وی دولت کمک به شهرداری و شورای شهر را وظیفه خود می داند تا روز به روز امکانات لازم برای زندگی راحت تر در شهر تهران فراهم شود.
برای احداث ادامه بزرگراه صیاد شیرازی با تجهیزات کامل از قسمت شمال در منطقه یک پایتخت برپایه اعلام مدیران شهری 55 میلیارد تومان و کل این پروژه 126 میلیارد تومان هزینه شده است.
بزرگراه شهید صیاد شیرازی از میدان سپاه در تقاطع خیابان های سپاه و خواجه نصیر شروع می شود و به سمت شمال امتداد می یابد.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.