سید محمد موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته فرهنگی ری امسال مصادف است با سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که جشن ها و برنامه های ویژه ای در این ایام تدارک دیده شده است.
وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه فرهنگی با عنوان نقش ارادت در ایستگاه مترو، برگزاری مسابقه کتابخوانی از حکمتنامه حضرت عبدالعظیم (ع)، حضور خادمان افتخاری در مدارس با عنوان زنگ ولادت، برگزاری جشنواره رسانه ای نباء عظیم، دیدار با خانواده شهدا، محفل انس با قرآن و مسابقه اذان در مساجد محوری ترین برنامه های این هفته را تشکیل می دهند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از ثبت نام رایگان کتابخانه های عمومی ری در این ایام خبر داد و افزود: برپایی 40 نمایشگاه کتاب و همچنین نمایشگاه عکس و پوستر حجاب و عفاف از برنامه های دیگر محسوب می شود.
وی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و محلی را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: پیاده روی خانوادگی، همایش دوچرخه سواری، جنگ شادی و جشن نشاط ، اهدای خون توسط مردم و مسئولان، توزیع رایگان کتاب، تور ری گردی و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.
بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری 18 تا 23 آذرماه به عنوان هفته فرهنگی ری با هدف شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه نامگذاری شد.
/6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.