به گزارش ایرنا، عبدالرضا فولادوند روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح یک باب مدرسه خیرساز در شهرری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود ساخت 54 مدرسه و افزایش 650 کلاس درس در شهرستان های استان تهران هنوز به ساخت مدارس بیشتری نیاز است.
وی یادآور شد: همچنین 12 هزار کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان های استان به نوسازی و مقاوم سازی نیاز دارد که این امر طی چهار سال آینده اجرایی می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: این تعداد از کلاس های درس 25 درصد کلاس ها را تشکیل می دهد که باید از فروش فضای مازاد املاک آموزش و پرورش که مقدمه آن تغییر کاربری است، تامین شود.
وی با بیان اینکه ارتباط شهرداری با آموزش و پرورش در شهرستان های استان تهران و شهرری در زمینه دریافت مجوز تغییر کاربری به بن بست رسیده است، گفت: تغییر کاربری اقدامی قانونی در برنامه ششم توسعه است و در بودجه امسال هم ردیفی برای آن مشخص شده است.
فولادوند گفت: فضاهای مازاد و زمین های کوچک طبق تفاهم نامه استانداری تهران و مجمع خیرین مدرسه ساز کشور باید به فروش برسد تا کمبود فضای آموزشی جبران شود.
وی افزود: نوسازی و بازسازی مدارس فرسوده در شهرستان های استان تهران یک ضرورت و نیاز به شمار می رود.
فولادوند تصریح کرد: فرسودگی فضای آموزشی تهران، آموزش و پرورش را با نگرانی مواجه کرده، چرا که با وقوع زلزله حتی با کمترین میزان، آسیب ها و حوادث جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.