به گزارش ایرنا سید حسن رسولی روز چهارشنبه با انتشار توئیتی در این باره واکنش نشان داد و نوشت: ذیحساب شهرداری تهران که با تایید شورا همچنان این مسئولیت مهم مالی را عهده دار است، بازداشت نشده و این خبر صحت ندارد.
روزهای گذشته خبر بازداشت سه کارمند شهرداری تهران در رسانه ها منتشر شد و علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز بازداشت این سه نفر را تایید کرد.
سید محمد علی افشانی که 23 اردیبهشت ماه سکان شهرداری تهران را به دست گرفته، برخورد با فساد را از اولویت های خود اعلام کرده است.
وی چندی پیش بیان کرد: تاکنون تعدادی از افراد متخلف در شهرداری را خودمان به قوه قضاییه معرفی کرده ایم و این افراد در بازداشت شدند.
افشانی در همایش فصلی مدیران و کارکنان شهرداری تصریح کرده بود: اداره بازرسی ما با فساد به شدیدترین وجه برخورد می کند، افرادی که مرتکب فساد شوند بدانند بزودی سراغشان خواهیم آمد و نقطه امنی برای اقداماتشان در شهرداری وجود ندارد.
وی با اشاره به عزم جدی خود برای مقابله با فساد گفت: در سازمان های شهرداری بازرسان پنهان حضور دارند و بنا دارم با شدت با فسادهای احتمالی مقابله کنم.
شهردار تهران اضافه کرد: این سازمان با مردم سروکار دارد و مطمئنم اگر صادقانه با فساد مقابله کنیم مردم هم از ما حمایت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم افراد معدودی با فساد خود، سازمان شهرداری را بدنام جلوه دهند.
تهرام/7244/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.