به گزارش ایرنا، امیر دریادار«حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام «عباس محمدحسنی» نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان این نهاد همزمان با 24 مهرماه سالروز تاسیس این نهاد انقلابی با حضور پرشور خود در حرم مطهر امام خمینی(ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
فرماندهان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم معنوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به مناسبت 24 مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توفیق زیارت حرم مطهر امام خمینی (ره) را داشتیم و بر پیمانهای خود با این امام قدسی تاکید کردیم.
امیر دریادار سیاری بیان کرد: مبنای فعالیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نزدیک کردن دلها به خداوند است و خوشبختانه با گذشت 40 سال از عمر پر برکت نظام این مهم محقق یافته است.
وی عنوان کرد: هم اکنون بعد معنوی نیروهای نظامی ما بر تمام ارتش های جهان برتری دارد و قدرت معنوی نیروهای نظامی ما به قدری زیاد است که هیچ ارتشی توان مقابله با این نیروی قدرتمند را ندارد.
دریادار سیاری افزود: ارتش ما یک ارتش معنویت محور است و این به معنی آن است که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به خوبی وظایف محوله اش را به انجام رسانده و در آن موفق بوده است.
مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای اصحاب رسانه، شهدای مدافع حرم و شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند.
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران 24 مهرماه سال 58 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ارتش تشکیل شد.
1382/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.