به گزارش ایرنا ، احداث مدرسه خیرساز15 کلاسه شهید محسنی، مدرسه 15 کلاسه شهید نجفی عرب و مدرسه 20 کلاسه مسکن مهر پاکدشت، سه فضای آموزشی جدیدی است که روز دوشنبه در این شهرستان به بهره برداری رسید.
مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در این مراسم گفت: با بهره برداری از این مدارس، 50 کلاس درس به فضای موجود در شهرستان پاکدشت افزوده شد.
محمد سیلسپور افزود: مدرسه شهید علی محسنی با 15 کلاس درس در منطقه خاتون آباد و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال توسط یکی از خیرین مدرسه ساز احداث شده است.
وی گفت: مدرسه شهید نجفی عرب با 15 کلاس 5 فضای کارگاهی و اتاق دفتری و اداری با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال توسط یکی دیگر از خیرین مدرسه ساز احداث شده است.
مدیر آموزش و پرورش پاکدشت اضافه کرد: مدرسه حکیم نظامی پاکدشت با 20 کلاس درس و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در مسکن مهر امام رضا(ع) احداث شده که با بهره برداری از آن مشکل فضای آموزشی در این پروژه مسکونی برطرف شد.
وی با اشاره به رشد سالانه 10 درصدی تعداد دانش آموزان پاکدشت گفت: درحال حاضر 70 هزار دانش آموز در مدارس پاکدشت به تحصیل مشغولند و با این روند رشد، سالانه به 50 کلاس درس جدید نیاز است.
مدیرآموزش و پرورش پاکدشت گفت: 257 ساختمان مدرسه با 306 شیفت کاری در مناطق روستایی و شهری پاکدشت وجود دارد که به دلیل تعداد زیاد دانش آموزان ، تمامی مدارس شهری به صورت دو نوبته اداره می شود.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.