امروز با حضور نمایندگان مجلس، فرماندار و روسای ادارات جلسه‌ای برای پیگیری وضعیت مسکن‌مهر پردیس تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پردیس، در جلسه امروز که در خانه ملت شهرستان پردیس تشکیل شد چهار نماینده استان تهران به پیگیری وضعیت مسکن‌مهر و روند ادامه پروژه و مشکلات موجود  با حضور فرماندار پردیس، بخشدار بومهن و سایر روسای ادارات این شهرستان پرداختند.

در این جلسه محسن علیجانی، فاطمه سعیدی، فرید موسوی و مهرداد محمدی حضور داشتند که به بررسی و رسیدگی مشکلات وضعیت کنونی مسکن‌مهر و مشکلات اخیر افرادی که از لیست متقاضیان خارج شده‌اند پرداختند.

در این جلسه قرار شد از این پس جلسات ماهیانه با حضور فرماندار و روسای ادارات برای پیگیری و نظارت بر اجرای مسکن‌مهر پردیس تشکیل شود. همچنین حقیقی فرماندار پردیس با بیان اینکه مسکن‌مهر پروژه‌ای مهم و ملی است لازمه‌ تکمیل و اجرای به‌موقع آن را همکاری مستمر و جدی‌تر ادارات شهرستان دانست.

محسن زمانی دبیر مجمع عمومی نمایندگان مجلس نیز در این جلسه گفت: ما نمایندگان به‌خاطر مردم و پاسخگویی به مشکلات آنها در این جلسه حاضر شدیم و رییس شرکت عمران پردیس باید در تمامی جلساتی که برای بحث مسکن‌مهر شهرستان تشکیل می‌شود حاضر و پاسخگو باشد.

وی افزود: نمایندگان تهران در مجلس با جدیت مسائل و مشکلات مسکن‌مهر پردیس را پیگیری و مرتفع خواهند کرد.

فاطمه سعیدی دبیر دفتر مجمع نمایندگان تهران در پردیس نیز با اشاره به مراجعه مکرر مردم و طرح مشکلاتشان در مسکن‌مهر اظهار داشت: از فرمانداری شهرستان پردیس درخواست داریم برای حل مشکلات مسکن‌مهر وارد عمل شده و به‌طور منظم جلساتی با حضور روسای ادارات تشکیل دهند.

سید فرید موسوی عضو هیات‌رییسه مجمع نمایندگان تهران در شورای اداری شهرستان پردیس در مجلس و مهرداد محمدی دبیر فراکسیون امید مجلس نیز ضمن پرداختن به مشکلات مختلف طرح مسکن‌مهر و اهمیت ملی و امنیتی تکمیل آن عنوان کردند بحث مسکن‌مهر را به‌طور جدی پیگیری و زمینه برطرف شدن مشکلات را فراهم خواهند کرد.

روسای اداره آب و گاز شهرستان پردیس همچنین ضمن اعلام آمادگی برای پشتیبانی و کمک به طرح‌هایی که مشکلات مسکن‌مهر را حل می‌کند تشکیل جلسات ماهیانه و شکل‌گیری تیم ویژه را پذیرفته و به ارائه گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات فعلی زیرساخت‌های این پروژه در پردیس پرداختند.

در پایان این جلسه طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار شد جلسات مشترکی به‌طور منظم هر ماه با حضور روسای ادارات و شرکت عمران برای ارائه گزارش به نمایندگان مجلس و فرماندار شهرستان پردیس برگزار شود تا به‌زودی واحدهای مسکن‌مهر تحویل متقاضیان شود.

گزارش: نسا زارع

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.