به گزارش ایرنا قاسم میرزایی‌نکو شامگاه شنبه در حاشیه مراسم اجرای تئاتر «مسافران» در فرهنگسرای مهر بومهن به خبرنگار ایرنا اضافه کرد: در این شرایط اگر هنرمند خواسته گروه خاصی را برآورده کند از آن هنرمند بخوبی استقبال و از وی حمایت می‌کنند.
وی اظهارداشت: فعالیت برخی گروه‌ها، احزاب و جناح‌ها در هنر سبب بروز مشکلاتی برای هنرمندان این حوزه شده است.
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سانسور و حمایت نکردن از هنرمندان، مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد می‌کند و آنها هنر خود را بدرستی به نمایش نمی گذارند.
به گفته وی برخی دیدگاه‌ها نیز مانع ادامه فعالیت هنرمندان می‌شود که با آنها برخورد لازم صورت گیرد.
میرزایی نکو خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جامعه هنر و تلاش هنرمندان جامعه را به آرامش نزدیک می‌کند و در این زمینه تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات این قشر حل شود اما برای رفع مشکلات اصلی، تغییر دیدگاه لازم است.
وی همچنین با بیان اینکه هزینه بالای تبلیغات مانعی برای رشد و شکوفایی هنرمندان تئاتر است اظهارداشت: تبلیغات با هزینه بالا به یک فرآیند تجاری و قوی تبدیل شده و کسانی که این هزینه را نمی‌پردازند مخاطب کمتری دارند، در مقابل برخی کارهای بعضا بی ارزش با تبلیغات بالا مخاطب زیادی را جذب کرده اند.
وی افزود: نمایش‌ مسافران روایت زندگی چهار بانوی مسافر است و یکی از کارهای بسیار خوب، فاخر و مرتبط با حال و هوای ماه صفر، اربعین حسینی و زیارت امام هشتم (ع) به شمار می رود.
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: هنرمندان شهرستان پردیس ظرفیت مناسبی برای اجرای نمایش‌های فاخر و ارزشمند دارند.
میرزایی نکو با اشاره به وظیفه مسئولان شهرستان خاطر نشان کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مجموعه ادارات شهرستان‌های پردیس و دماوند از هنرمندان این شهرستان با امکانات تبلیغاتی خود حمایت کنند.
نمایش مسافران به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی مهتاب کیوان‌جو کاری از گروه نمایشی چکاوک دماوند اجرا شد.
تهرام/ 9441 / 1539/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.