به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین امامی روز یکشنبه در مراسم تکریم فاطمه حاجی خانزادی و معارفه علی اصغر عموزاده روسای قدیم و جدید بهزیستی شهرستان فیروزکوه بیان داشت:مجموعه بهزیستی وظایف خطیری دارد که اگر کوچکترین خللی در آن به وجود بیاید، شاهد تبعات سنگینی در جامعه خواهیم بود.
وی تاکید کرد: سازمان بهزیستی از دست آوردهای موثر انقلاب اسلامی و تفکر ناب رهبر کبیر انقلاب است.
این مقام مسئول اظهار داشت: استان تهران شرایط ویژه ای در کشور دارد و در تمام شهرستان های آن شاهد انواع مسائل و مشکلات هستیم، این در حالی است که این سازمان با کمبود اعتبار و نیرو مواجه است؛ لذا در راستای تحقق اهداف بهزیستی به همکاری و همدلی تمام ادارات نیازمندیم.

*درخواست غیرمعقول از مدیران کل نداشته ایم
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم گفت: هیچگاه درخواست غیرمعقول از مدیران کل نداشته ایم، و همواره خواسته ایم تا می توانند از نیروهای بومی استفاده کنند تا بنا بر شناخت بیشتر منطقه شاهد مدیریت بهتر شهرستان ها باشیم.
قاسم میرزایی نیکو افزود: یقیناً پرورش نیروی جایگزین از اولویت های رئیس سابق مجموعه بوده است؛ لذا از مسئول فعلی می خواهیم تا تحقق کامل طرح ها و برنامه های آغاز شده، همواره در این راستا تلاش کافی را داشته باشند.

* ماموریت بهزیستی بهبود شرایط افراد آسیب دیده جامعه
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فیروزکوه نیز دراین مراسم گفت: اهمیت سازمان بهزیستی بر کسی پوشانده نیست چرا که ماموریت خطیر نیروهای آن بهبود شرایط افراد آسیب دیده جامعه است.
حمزه امرایی ادامه داد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار مهم بوده و باید تلاش کرد قبل از بروز این مسائل از آنها جلوگیری کرد.
وی خاطرنشان کرد: هدف تمام مسئولان رضایت مردم است، لذا ادارات باید با همدلی در راستای تحقق این مهم و بهبود ارائه خدمات گام بردارند.
بر اساس این گزارش، علی اصغر عموزاده با 15 سال سابقه کار در سمت های مسئول حراست و کارشناس اداری در اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه، امروز (یکشنبه) با حکمی از سوی داریوش بیات نژاد، مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران به عنوان رئیس این اداره در فیروزکوه منصوب شد؛ همچنین فاطمه حاجی خانزادی رئیس سابق این مجموعه، هفته گذشته به عنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند معرفی شد.
به گزارش ایرنا، اداره بهزیستی فیروزکوه 100 خانوار نیازمند و 16 کودک زیر شانزده سال بی سرپرست یا بد سرپرست را تحت حمایت دارد.
شهرستان فیروزکوه با 34 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.