به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شامگاه چهارشنبه با حضور ولی الله شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران؛ مصطفی سلیمی شهردار منطقه 3 و زینب نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران دهکده هنر و بازیهای ملل در بوستان ملت برپا شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران شامگاه چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت هفته جهانی سلامت و به منظور تبادل نظر و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و جوانان این دهکده برپا شد.
ولی الله شجاع پوریان اظهار داشت: در این دهکده کودکان؛ نوجوانان و جوانان کشورمان و همچنین اتباع مختلف از سایر کشورها می توانند از امکانات این دهکده استفاده کنند.
به گفته وی؛ این دهکده با امکانات مناسب فضایی شاد و مفرح برای مخاطبین هستند و در این دهکده همچنین افراد مختلف می توانند بازی های بومی و محلی خود را معرفی کنند.
همچنین مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در دهکده هنر و بازی‌های ملل ، دانشجویان بورسیه از کشورهای مختلف از جمله کشورهای آلمان؛ استرالیا؛ تاجیکستان؛ افغانستان و سایر کشورها هنرها و بازی‌های محلی‌شان را برای علاقه‌مندان معرفی می‌کنند.
زینب نصیری ادامه داد: این دهکده با 15 غرفه با موضوعات سلامت روان و اجرای بازی‌های محلی از 18 تا 21 مهر ماه از ساعت 17 عصر تا 22 شب در بوستان ملت پذیرای علاقمندان است.
وی خاطرنشان کرد: شعار امسال هفته جهانی سلامت، سلامت روانی کودکان، نوجوانان و جوانان نامگذاری شده و به همین منظور با استفاده از ابزار هنر و بازی در این دهکده تلاش می کنیم سلامت روحی مخاطبین خود را ارتقا دهیم.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این دهکده دهها مدل بازی از کشورهای مختلف طراحی شده که به مدت 2 روز این بازی ها برای علاقمندان معرفی می شود و همچنین کودکان و نوجوانان با حضور در غرفه ها می توانند از بازی های فکری و خلاقانه آن استفاده کنند.
دهکده هنر و بازی‌های ملل به مناسبت هفته جهانی سلامت روان با مشارکت اداره کل سلامت شهرداری تهران، شهرداری منطقه 3، شبکه سلامت و هنر شبکه جهانی یوسرن و دانشگاه علوم پزشکی تهران تا شامگاه جمعه هفته جاری در بوستان ملت برپا است‌.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.