به گزارش ایرنا، نیره پیروز بخت رییس سازمان ملی استاندارد به همراه معاونان، مشاوران و مدیران ستادی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
مدیران سازمان ملی استاندارد ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.
رییس سازمان ملی استاندارد در این مراسم معنوی گفت: مدیران این سازمان هر ساله در آستانه هفته استاندارد برای تجدید میثاق در حرم مطهر امام راحل حضور پیدا می کنند و گزارش معنوی یکساله خود را به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تقدیم می کنند.
نیره پیریوزبخت افزود: صبر و آرامش امام راحل در این شرایط حساس جامعه ما درس عبرتی برای مدیران استاندار محسوب می شود تا از این طریق امنیت و سلامت مردم را به خوبی تامین کنیم.
وی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد با حساسیت و قدمتی طولانی همواره بدون حاشیه فعالیت خود را انجام می دهد، چرا که معتقدیم علم و تقوا مهمتر از تمامی برنامه های حاشیه ای مشکلات جامعه را حل خواهد کرد.
۲۲ مهر در تقویم ملی، روز جهانی استاندارد نامگذاری شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.