به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پور سعادت فرمانده انتظامی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: پلیس برای امنیت صنوف مختلف در 14 نقطه از رباط کریم ، باید به سیستم مانیتورینگ متصل شود که در این رابطه ادارات نیز باید تلاش کنند.
وی افزود: پلیس همواره در عرصه پیشگیری و مقابله با جرم فعال بوده و تا سه ماه آینده تمام مجرمان فراری در سطح شهرستان دستگیر و تحویل مقام قضایی خواهند شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: یکی از طرح های پلیس، فعال کردن معتمدان محلی است، پلیس افراد معتمد محلی از جمله نیروهای بسیج و ... را شناسایی و در جهت حل مشکلات مردم از آن‌ها بهره مند می شود.
پور سعادت ادامه داد: رسانه‌ها سعی کنند امیدبخشی را در جامعه انعکاس داده و مردم را به سوی آرامش دعوت کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در ادامه به فعالیت پلیس افتخاری در سطح شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی در بسیاری از نقاط هستند و به عنوان بازوی پلیس فعالیت می‌کنند.

** 140 کیلوگرم تریاک کشف شد
وی در بخش دیگری از این نشست خبری از برخورد جدی پلیس با خرده فروشان مواد مخدر در سطح معابر و خیابان‌ها خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته با خرده فروشان مواد مخدر بر خوردی جدی صورت گرفته که طی آن 140کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر نیز دستگیر شدند.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.