به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدحسن محمدی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دماوند عملکرد نیروی انتظامی شهرستان دماوند را تشریح کرد و اظهار داشت: در اجرای طرح پاکسازی و برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر یکهزار و 420 قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی با اشاره به بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه امنیت همانند هوا برای جامعه است افزود: همه موجودات زنده جامعه بدون امنیت نمی توانند به رشد و تعالی برسند.
سرهنگ محمدی با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان 'پلیس مقتدر، امین مردم ' ادامه داد: ماموران ناجا با اقتدار همواره در مقابل دشمنان انقلاب ایستادگی کرده اند و از سوی مقام معظم رهبری مدال مجاهدان فی سبیل الله را بر سینه دارند.
وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف به این موضوع که بهترین امنیت توسط خود مردم تامین می شود همواره در کنار مردم در ایجاد، تولید و حفظ امنیت قرار دارد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند اضافه کرد: باید با اقدامات مطلوب در زمینه برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس، جذب اعضای پلیس افتخاری، حضور در مساجد، مدارس و مراکز آموزشی در برقراری و تامین امنیت مطلوب تلاش کنیم.
14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
شهرستان دماوند در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.