13 تا 19 مهر ، هفته نیروی انتظامی نام دارد.
به گزارش ایرنا ، در این آئین که روز شنبه برگزار شد ، یگاه های انتظامی شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه با رژه از مقابل تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب ، آمادگی خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت : امروز ایران اسلامی به واسطه حضور مردم در صحنه ، هدایت های رهبر معظم انقلاب و هوشیاری نیروهای نظامی ، انتظامی ، سپاه و بسیج در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و این همان نقطه ای است که دشمن تاب دیدن آن را ندارد.
سید حسین نقوی حسینی اظهار داشت : با گذشت 40 سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان قسم خورده نظام از هیچ تلاش برای ضربه زدن به اساس انقلاب کوتاهی نکرده اند و باید دقت داشت که با حفظ هوشیاری می توانیم تهدیدات دشمنان را بی اثر کنیم.
وی افزود : همراهی و همدلی بین نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی باعث شده تا امنیت ایران زبانزد خاص و عام شده و اقتدار نظام روز افزون شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی از مردم به عنوان مهم ترین سرمایه اجتماعی ایران اسلامی یاد کردو افزود: تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند ، هیچ بدخواهی جرأت تعرض به نظام را ندارد و باید از این سرمایه اجتماعی به درستی حراست کرد.
نقوی گفت : اگر در این مسیر پرنشیب و فراز پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و ولایت مدار واقعی باشیم ، قطعا به پیروزی می رسیم.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی شرق استان تهران تجلیل به عمل آکد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.