معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) گفت: مجموعه نمایشگاه در طول دوران برگزاری کارنامه رو به رشدی داشته است.

به گزارش ایلنا، سردار ایوب سلیمانی عنوان کرد: مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی بیشترین تماس را با جامعه پلیس دارند و بیش از ۲۰ درصد نقاط تماس حاکمیت با جامعه توسط پلیس انجام می‌شود و بیشترین سطح خدمات دهی را در کشور دارد لذا برای پلیس مهم است که مراقبت کند از اینکه خدمت مناسب و به جا و با کیفیت به مردم ارائه دهد.

سردار سلیمانی در اختتامیه هفدهمین نمایشگاه ایپاس 2018 تاکید کرد: در این زمینه از اثرگذارترین عوامل موثر بر توسعه و کمیت بخشی، استفاده از حداکثر خدمات فناوری ها است زیرا فناوری های پایداری که به اتکای ظرفیت‌های بومی شکل می گیرد که تحت تاثیر نوسانات تحولات سیاسی و امنیتی جهانی دچار فراز و فرود نگران‌کننده نشود.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: ما با اعتمادی که به ظرفیت‌های کشور داریم مجموعه نمایشگاه را به عنوان نمادی از عرصه قابلیت ها و ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و بیان نیازهای متنوع پلیس و حمایت از تمام مجموعه هایی که در این زمینه می خواهند قدم بردارند معرفی میکنیم.

سردار سلیمانی تاکید داشت: معرفی فن آوری های بومی ملی به منطقه جهان و انتقال فناوری در حوزه های پلیسی ایمنی و امنیتی در داخل کشور اینها از نوع اهدافی است که تحقیق می کردیم و در آینده نیز تحقیق خواهیم کرد. قابل ذکر است که این نمایشگاه یک حلقه خاصی از طول زمان است که در حال برگزاری طی سالهای گذشته بوده است و مهمترین برنامه ما و در نگاه بعدی نمایشگاه، این موضوع است که تمام محصولات از ابتدا به مجموعه‌های نیروی انتظامی عرضه شود و کارشناسان، مدیران مربوطه بررسی کنند و با شرکت هایی که محصولات خود را عرضه خواهند کرد جلسه تشکیل شود و این موضوع را نخواهیم پذیرفت که محصولی عرضه شده باشد و نظارت ها و استانداردهای لازم را دارا باشد و همکاران ما بخواهند غیر از این محصول از خارج از کشور تامین کنند .

وی در پایات تصریح کرد: کار به همین جا ختم نمی‌شود بلکه پلیس به دنبال ایجاد امنیت پایدار است که مهمترین آن حمایت از موسسات و مراکزی است که تا به امروز در این خصوص فعالیت‌های مثمر ثمری در عرصه ایمنی و تجهیزات داشته‌اند.

در پایان مراسم اختتامیه از شرکت ها و غرفه های برتر در قسمت های مختلف تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، در این نمایشگاه 350 غرفه از شرکت‌های داخلی و خارجی از 20 کشور با بیش از 5 هزار عنوان محصول و با حضور 193 برند تولیدات و خدمات خود در حوزه پلیسی، ایمنی و امنیتی را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) از نهم مهر ماه با شعار «امنیت و ایمنی پشتوانه تولید داخی» در مصلی آغاز به کار کرده و  پنجشنبه 12 مهرماه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.