به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این شهرداری، رسول کشت پور در نشست هم اندیشی با مدیران آموزش و پرورش اظهارداشت: این اقدام با رویکرد درآمدزایی برای مدارس انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 2 با اشاره به لزوم بازتعریف موضوعات مشترک و اجرایی شدن برنامه های شعاری در سطح مدارس افرود: طرح مدارس سبز و اجرای آن در منطقه 2 برای شهرداری حائز اهمیت است.
شهردار منطقه 2 تهران گفت: مدرسه سبز به معنای آموزش صرفه جویی در مصرف انرژی، بهداشت و تغذیه سالم و آموزش های پایدار است تا دانش آموزان را به شهروند مسئولیت پذیر در مقابل شهر و اجتماع تبدیل کند.
کشت پور اضافه کرد: حمایت ها و امکانات لازم برای تحقق مدارس سبز، هوشمندسازی و شهروندسازی به عنوان برنامه مشترک شهرداری منطقه 2 و آموزش و پرورش در اختیار این نهاد قرار داده می شود.
وی افزود:منطقه 2 به عنوان منطقه پایلوت شهر هوشمند با هدف حمایت از مدارس و به منظور هوشمندسازی مدارس، اقداماتی نظیر ارائه آموزش های شهروندی، خدمات مدیریت پسماند، تهیه دانش کارت ویژه دانش آموزان و تجهیز مدارس به سیستم انرژی های خورشیدی را با مشارکت بخش خصوصی و رویکرد درآمدزایی برای مدارس در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
به گزارش ایرنا، هوشمندسازی یکی از مهمترین اولویت ها و برنامه های دوره جدید مدیریت شهرداری تهران اعلام شده است.

تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.