بازدید از فناوری‌های نوین در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی می‌تواند امکان بهره برداری محصول و تجربیات را در ساختمان های مختلف شهر بدنبال داشته باشد.

به گزارش ایلنا، یاوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی گفت: امروز از نمایشگاه امنیت و ایمنی بین المللی ایپاس در مصلی تهران بازدید کردم. قطعا برگزاری چنین نمایشگاهی با رویکرد ایمنی و امنیت می‌تواند بسیار موثر باشد و همانگونه که در بازدیدها نمایان شد این نمایشگاه بسیار خوب بود و شرکت های با تجهیزات گوناگون در زمینه های امنیت و ایمنی حضور فعالی داشتند .

وی تصریح کرد: طبیعتا در این نمایشگاه بخشی که مورد علاقه سازمان آتش نشانی است بخش های ایمنی خواهد بود که مورد استفاده و بازدید قرار گرفت و صحبت هایی نیز با ارائه کنندگان محصول در این نمایشگاه انجام شد .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی تهران همواره به دنبال فناوری های نوین و استفاده از انها در صحنه های مختلف حوادث است، گفت: بازدید از فناوری های نوین در این نمایشگاه می تواند امکان بهره برداری محصول و تجربیات را در ساختمان های مختلف شهر بدنبال داشته باشد.

یاوری افزود:  این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای سازمان فراهم کرده است که با توانمندی های مختلف و ایده های جذاب در زمینه های گوناگون آشنا شود و حتی منجر به ایده برداری در داخل سازمان برای استفاده در آموزش ها خواهد شد. در حقیقت ایده های ارتباطی جدید برای یک ارتباط شفاف و خوب بین عموم آتش نشانان در صحنه های حوادث موثر خواهد بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی در ادامه تاکید داشت: تمامی اینها تجهیزاتی هستند که امیدواریم بتوانیم با تعاملات لازم در آینده مورد استفاده قرار دهیم و از کلیه همکاران و شرکت های مختلفی که در این زمینه تجربه و تبحر دارند دعوت می کنیم که در نمایشگاه حضور داشته باشند و ان شاالله بتوانیم گام مهمی را در راه پیشرفت و ارتقای جامعه ایمنی و آتش نشانی برداریم.

گفتنی است، محصولات ارائه شده در غرفه های نایشگاه ایپاس در حوزه های کامپیوتر و مخابرات، حمل و نقل ، تسلیحات و مهمات پلیسی و نظامی ، یونیفورم و لباس نظامی، تجهیزات نورپردازی ترافیکی، تجهیزات آتش نشانی ، امداد و نجات و سیستم های آموزشی و مشاوره امنیت است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) از نهم مهر‌ با شعار «امنیت و ایمنی پشتوانه تولید داخی» آغاز به کار کرده و تا پنجشنبه 12 مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.