محمد مهمان نواز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : در سال تحصیلی جدید ، 305 دستگاه تاکسی و خودروی شخصی با اخذ مجوز از سازمان تاکسیرانی ، مجوز جابجایی دانش آموزان را دریافت کرده و به این امر مبادرت می ورزند.
وی افزود: داشتن گواهینامه معتبر ، سلامت جسمی ، معاینه فنی خودرو و تأئیدیه پلیس راهور از شروط اصلی اخذ مجوز سرویس مدارس است.
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون شهری بر اساس مصوبه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان ورامین ، کرایه سرویس مدارس شهرستان نیز امسال 12.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در مسیرهای درون شهری حداکثرهرماه 105 هزار تومان خواهد بود.
مهمان نواز اظهارداشت: بازرسان سازمان تاکسیرانی با همراهی پلیس راهور با حضور در مناطق مختلف شهرستان و مقابل مدارس ، بر نحوه سرویس رسانی خودروها نظارت داشته و در صورت نداشتن مجوز و برچسب ارائه شده به سرویس های مجاز ، از فعالیت آن ها جلوگیری می کند و در صورت تکرار تخلف ، خودرو به توقیف می شود.
وی افزود: طی هفته جاری مدارک بیش از یکصد خودرو که بدون مجوز اقدام به جابجایی دانش آموز می کردند توقیف شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین اظهار داشت : آن دسته از افرادی که شرایط دریافت مجوز حمل و نقل دانش آموز دارند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی می توانند به صورت قانونی مجوز دریافت کنند.
بیش از 49 هزار دانش آموز در مدارس ورامین مشغول به تحصیل می باشند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.