به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ، فرهاد افشار با بیان اینکه خدمات رسانی به محدوده حریم و روستاهای حاشیه شهرری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: بررسی لازم برای جانمایی و احداث ایستگاه های آتش نشانی در روستاها نیز از اولویت های مدیرت شهری این منطقه محسوب می شود.
وی افزود: امروزه علاوه بر آتش سوزی و حوادث غیرمترقبه دیگر، خطر تکنولوژی نیز زندگی شهروندان را تهدید می کند که لازم است تا مجموعه آتش نشانی با دانشگاه ها و مراکز علمی تفاهم نامه امضا کنند و در خصوص مدیریت حوادث پیشگام شوند.
افشار عنوان کرد: وجود مجتمع های مسکونی و انبوه سازی، تهدید منطقه به شمار می آید که اصلاح نقاط امدادی بسیاری از مشکلات بحرانی این منطقه را حل می کند.
وی در ادامه از راه اندازی پیست ورزشی مسابقات آتش نشانی خبر داد و افزود: این مرکز تخصصی برای مسابقات عملیاتی آتش نشانان در شهرری راه اندازی می شود.
افشار تاکید کرد: ایجاد پیست تخصصی برای مسابقات عملیاتی و ورزشی ویژه آتش نشانان در محدوده حریم در جذب گردشگر تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی به اهمیت مباحث آموزشی و پیشگیری از رخداد حوادث غیرمترقبه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط روز بایستی به سمت بهره گیری از روش دفاع غیر عامل با استفاده از مشارکت های مردمی و سرمایه های اجتماعی نظیر شورایاران حرکت کنیم.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.