به گزارش ایرنا ، اله بخش حبیبی روز دوشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شرایط امروز جامعه که بخشی از آن ها ناشی از تحریم ها داخلی و برخی دیگر ناشی ازمسائل تحرکات داخلی کشور است لزوم توجه به تولید را بیشتر کرده و همه باید با وحدت شرایط را برای گذر از این مشکلات هموار کنند.
وی با تأکید بر لزوم اعمال مدیریت مناسب و استفاده صحیح از منابع گفت : تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی نیازمند عزمی جدی تمامی مردم و مسئولان است ، شعاری که تحقق آن در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک از مدیران خواست تا تمرکز ویژه‌ای بر اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات پروژه‌های اقتصادی بخش خصوصی و دولتی داشته باشند.
وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی وظیفه دارند تا به‌منظور نظارت بر عمل به وظایف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ، عملکرد خود را به صورت ماهانه در سامانه www.moghavemati-th.com ثبت کنند.
حبیبی با اشاره به لزوم مدیریت مصرف در حوزه کشاورزی گفت : با توجه به‌ضرورت احداث گلخانه‌ها به‌منظور افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف آب، ادارات جهاد کشاورزی، شهرداری، بخشداری و دهیاری‌ها وظیفه دارند تا درزمینهٔ صدور پروانه احداث سازه های سبک گلخانه به استناد مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران ، اقدامات لازم را صورت داده و در کوتاه ترین زمان به درخواست مراجعین رسیدگی کنند.
وی افزود: به‌منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی، جهاد کشاورزی شهرستان موظف است تا گزارشی دقیق و به تفکیک از وضعیت این واحدها به فرمانداری ارسال و کمیته‌ای تخصصی با عضویت شهرداری، فرمانداری و جهاد کشاورزی جهت بررسی و رفع موانع موجود تشکیل و بررسی های لازم برای اخذ تصمیم‌ عملی صورت گیرد.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک اظهار کرد: با توجه به لزوم رصد وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه و پیشگیری از تعطیلی احتمالی آن‌ها و به‌روزرسانی وضعیت بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی، تمامی دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به ارائه گزارشی از وضعیت بدهی‌های این واحدها به دبیرخانه ستاد جهت پیگیری‌های بعدی اقدام کنند.
وی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند تا درزمینهٔ تقسیط بدهی واحدهای تولیدی اقدام کرده و از هرگونه قطع خدمات خودداری کنند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.