به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، فرهاد افشار بهره گیری از مدل مشارکت و جذب سرمایه گذار را به عنوان مهمترین راهکار برای اتمام پروژه های نیمه تمام این منطقه برشمرد و اظهار داشت: این چهار طرح تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسند.
وی ادامه داد: رویکرد اصلی برنامه های شهرداری منطقه 20 رونق کسب و کار، نگاه توسعه ای و تبدیل شهرری به قطب گردشگری زیارتی و سیاحتی در سال های آتی است.
افشار با بیان اینکه ناحیه صنعتی شمال خیابان فدائیان اسلام از جمله نقاط این منطقه محسوب می شود، عنوان کرد: این منطقه به عنوان موتور محرک توسعه اقتصادی شهرری به شمار می رود که باید به خوبی برای سرمایه گذاران معرفی و نقاط قوت آن تبیین شود.
وی در ادامه به موقعیت ویژه شهرری از لحاظ تاریخی و مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت: بهسازی و آمایش آستان امامزاده عبدالله (ع) در توسعه گردشگری مذهبی شهرری موثر خواهد بود و اجرای این طرح سبب رونق اقتصادی و افزایش ارزش افزوده می شود.
افشار با بیان اینکه نوسازی بافت فرسوده در محله جوانمرد قصاب و رضایتمندی شهروندان برای مدیریت شهری حائز اهمیت است تاکید کرد: املاک موجود در بافت فرسوده این محله باید از سوی دفاتر نوسازی احصا شود تا با ارائه بسته های تشویقی و مشارکت مالکان، ریزدانه ها بهسازی و نوسازی شوند.
وی بهسازی پیرامون بقعه جوانمرد قصاب به عنوان یکی از مقاصد گردشگری منطقه را مهم ارزیابی کرد و گفت: طرح پایانه و پارک سوار جوانمرد در مجاورت ایستگاه مترو، از طرح های مهمی است که با بهره برداری آن در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات ترافیکی اطراف این محل خواهیم بود.
وی در بخش دیگر سخنان خود به عملیات احداث بوستان تفرجگاهی خانواده در ورودی منطقه 20 و مجاورت میدان مادر اشاره کرد و تصریح کرد: عملیات عمرانی و ساخت بوستان سه هکتاری خانواده با کاربری شهربازی ،با پیشرفت 90 درصدی در حال اجراست.
شهردار منطقه 20 تعویض چمن زمین ورزشی مدرس را از دیگر فعالیت های مهم ناحیه 2 منطقه 20 برشمرد و ادامه داد: طرح احداث چمن ورزشگاه مدرس با مساحت 8 هزار و 512 مترمربع درحال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته عملیات زیرسازی و کاشت زمین تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.