به گزارش ایرنا محمد علیخانی روز یکشنبه در نودمین جلسه شورای شهر نسبت به استنکاف سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات در انجام تکالیف بودجه سال 97 تذکر داد و افزود: بودجه این سازمان بالغ بر 240 میلیارد تومان پیش بینی شده و 9 میلیارد تومان نیز بابت جبران هزینه راهبردی و مدیریت سازمان لحاظ شده است.
وی با بیان اینکه این سازمان باید بخشی از سود خود را به حساب شهرداری تهران واریز کند اظهار داشت: این سازمان در سال گذشته 105 میلیارد تومان درآمد و 56 میلیارد تومان هزینه داشته که سود آن معادل 49 میلیارد تومان بوده است.
علیخانی تاکید کرد: سازمان فن آوری اطلاعات تاکنون از واریز این مبلغ به حساب شهرداری تهران استنکاف کرده است.
این عضو شورای شهر تهران در ادامه تاکید کرد: عملکرد سه ماهه شهرداری تهران نشان از عدم تحقق 37 درصدی بودجه دارد که شهرداری تهران باید علل عدم وصول درآمد ها را به تفکیک به شورای شهر ارائه کند.
علیخانی بازبینی در ضوابط مجوز ساخت در تهران، ایجاد انگیزه با اعطای مشوق ها برای شهروندان، تلاش برای احیای عوارض وصولی، پیگیری جدی دریافت مطالبات شهرداری از دولت، آغاز جنبش کاهش هزینه ها در شهرداری کاهش تصدی گری شهرداری و واگذاری امور برای کوچک کردن بدنه شهرداری را از نکاتی دانست که باید مورد توجه شهرداری تهران قرار گیرد.
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.