به گزارش ایرنا حجه الاسلام حسین توسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران و جانبازان در جمع نمازگزاران در مسجد الغدیر اظهار داشت: تعداد زیادی از زنان، کودکان و مردان شهر اهواز که برای تماشای رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده بودند بی‌گناه کشته شدند.
وی در ادامه ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی و امنیتی خاطر نشان کرد: دشمن خبیث ما به دنبال فرصت است تا به ما ضربه بزند، نیروهای امنیتی و انتظامی ما برای یک لحظه هم نباید غفلت کنند زیرا دشمنان به دنبال راهکار برای نفوذ به داخل کشور و کشتار مردم بی گناه ما هستند.
امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: رژه نیروهای مسلح توسط نیروهای انتظامی، سپاه و بسیجیان با عظمت و اقتدار برگزار شد و مساجد، پایگاه‌های بسیج و حوزه‎های علمیه با برگزاری مراسم یاد شهیدان سرفراز دفاع مقدس را گرامی داشتند.
توسلی افزود: در آخرین شب هفته دفاع مقدس، یادواره 70 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان پردیس در جوار مزار مطهر شهدای گمنام در بوستان نورالشهدای پردیس با حضور پر شور مردم ولایتمدار برگزار شد.
وی عنوان کرد: مزار دو شهید گمنام در شهر پردیس به یک مرکز فرهنگی تبدیل شده است، طی دهه اول محرم در این محل مراسم عزاداری برگزار شد و با توجه به استقبال مردم از برگزاری مراسم، روزهای جمعه برای دعای پرفیض ندبه و سخنرانی حاج آقا آتشکار برگزار می‌شود.
امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در سازمان ملل خاطر نشان کرد: رئیس جمهور ما با بیانات مقتدر، منطقی و عاقلانه خود ایران را به عنوان یک قدرت مهم و طالب صلح و امنیت در منطقه معرفی کردند.
توسلی اظهار داشت: تمامی هم پیمانان آمریکا در اتحادیه اروپا در مقابل رئیس جمهور آمریکا موضع گرفتند و آمریکا نتوانست به اهداف از پیش تعیین شده خود در سازمان ملل و شورای امنیت برسد.
وی در ادامه افزود: ما باید مولفه‌های قدرت و اقتدار را در داخل کشور تقویت کنیم، با تقویت توانمندی‌های خود در داخل کشور بهانه به دست دشمن ندهیم.
شهرستان پردیس از شرق با دماوند، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با پاکدشت دارای مرز مشترک است.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.