به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، پرونده ای با شکایت دختر جوانی به هویت مشخص ( 18 ساله) از شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر آزار و اذیت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد که در آن شاکی پرونده عنوان داشت توسط شخصی که برای مشاوره تحصیلی به منزل وی مراجعه کرده مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
شاکی در اظهاراتش عنوان کرد: پس از اتمام آزمون کنکور سراسری شخصی بنام «محمود» که پیش از کنکور نیز مشاور تحصیلی ام بود، به صورت مکرر تماس می گرفت و به بهانه ملاقات برای تعیین رشته مرا به خانه اش در خیابان پاسداران کشاند و در آنجا با خوراندن آب میوه مسموم و ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داد.
براساس این گزارش، با مراجعه کارآگاهان به محل سکونت محمود ( 34 ساله ) در خیابان پاسداران مشخص شد که وی از این محل متواری شده است؛ با اقدامات پلیسی و گشت نامحسوس از محل زندگی متهم، نهایتا محمود دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص گفت: متهم به فریب و اقدام به آزار و اذیت شاکی اعتراف و با قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.