به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدعلی افشانی صبح یکشنبه در جلسه ستاد مهر و شورای ترافیک تهران با اشاره به اینکه ساماندهی حمل و نقل و کاهش آلودگی هوا از اولویت های شهرداری تهران است افزود: باید تلاش کنیم تعداد روزهای آلوده و به دنبال آن تعطیلی مدارس در مقایسه با سال های قبل کاهش یابد.
وی با بیان اینکه کامیون ها برای تردد در شهر باید تاییدیه داشته باشند اظهارداشت: با توجه به اینکه یکی از عوامل آلودگی هوا کامیون ها هستند باید برای آنها برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.
شهردار تهران خاطرنشان کرد: هوشمندسازی ترافیک یکی از مهمترین برنامه های شهرداری در سال جاری است که بخشی از آن انجام شده و بخشی در حال انجام است.
وی یادآور شد: موضوع معاینه فنی نیز یکی از مسائل مهم و مشوق برای افرادی است که وارد محدوده طرح ترافیک می شوند.
افشانی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده شاهد وضعیت مطلوبی در حوزه ترافیک باشیم یادآور شد: تلاش می شود با رصد دقیق نواقص این حوزه برطرف شود.
شهردار تهران با اشاره به مصوبه دولت درخصوص شناور شدن ساعت اداری تا 9 صبح از همه کسانی که امکان دارند درخودست کرد از تردد در ساعات اولیه صبح خودداری کنند.
وی همچنین از نهایی شدن قرارداد ساخت 630 دستگاه واگن مترو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این قرارداد در مقایسه با قراردادهای قبلی خوب است و 55 درصد داخلی سازی است امیدواریم مابقی واگن ها نیز با همین قرارداد تامین شود.
افشانی همچنین شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا در جلسه ستاد مهر و شورای ترافیک تهران متولیان هر بخش راهکارهای اعمال شده برای کاهش ترافیک همزمان با آغاز مدارس را تشریح کردند و برنامه ریزی های درازمدت برای این مشکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.