به گزارش ایرنا ، در این آئین که روز شنبه در سپاه ناحیه ورامین برگزار شد ، نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج اقشار شهرستان ورامین با رژه از مقابل تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری ، آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.
امام جمعه موقت ورامین در این مراسم گفت : امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ایران اسلامی از عزت و اقتداری مثال زدنی در جهان برخوردار است و امکانات امروز کشور به هیچ عنوان با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: دشمنان قسم خورده نظام در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ، جنگی تمام عیار را به مردم ایران تحمیل کردند تا بتوانند نظام نوپای جمهوری اسلامی را ازپای در آوردند غافل از این که مردم ایران هیچ گاه در برابر تهدید و تهاجم آن ها دست از ایستادگی و مقاومت بر نمی دارند.
وی افزود: همان دشمنانی که در سال 58 جنگ را به ایران تحمیل کردند ، امروز با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم و تحمیل تحریم های ناجوانمردانه در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آمده اند و مقابله با این تهاجم به حفظ هوشیاری تمامی ارکان نظام نیاز دارد.
محمودی با تأکید بر لزوم مقابله با فساد اقتصادی گفت: اگر دستگاه‌های نظامی و امنیتی محکم در برابر مفسدین و کسانی که به کانون‌های ثروت و قدرت متصل هستند برخورد کند ، مردم نیز با دلگرمی بیشتری در برابر هجمه دشمن ایستادگی می کنند.
وی تنها راه نجات اقتصاد کشور ، حرکت در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.
31 شهریور تا 6 مهر هفته دفاع مقدس نام دارد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.