به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ فعالیت بازارهای میوه و تره بار پایتخت از روز یکشنبه اول مهر تا پایان سال از ساعت 8 تا 13 در شیفت صبح و از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 19 در شیفت عصر خواهد بود.
براساس این گزارش، میادین و بازارهای میوه و تره بار در روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز از ساعت 8 تا 13 فعال بوده و آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
میادین میوه و تره بار شهر تهران در 6 ماه نخست امسال در شیفت عصر از ساعت 15 تا 20 فعالیت می کردند.
به گزارش ایرنا، بیش از 240 میدان و بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران وجود دارد و این میادین نقش ویژه‌ای را در تامین سبد مایحتاج خانوار دارا هستند.

* تبدیل سازمان مدیریت میادین به «سازمان دوستدار کودک»
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به آغاز سال جدید تحصیلی گفت: اجرای طرح میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، مشوق کودکان به تغذیه سالم و فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها در اصلاح الگوی مصرف ما را همراهی کنند.
عبدالحسین رحیمی ادامه داد: سازمان مدیریت میادین با اتخاذ سیاست های خاص برای تبدیل شدن به یک «سازمان دوستدار کودک» تلاش می کند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه تغذیه مناسب در سلامت جسم و جان افراد، افزود: برای داشتن یک جامعه سالم و شاداب، لازم است سبک زندگی و الگوی تغذیه مناسبی داشته باشیم و در این مسیر چون کودکان در سن رشد هستند، توجه به تغذیه آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه این سازمان آمادگی دارد تا جهت آگاهی بهتر کودکان نسبت به اهمیت تغذیه سالم و آشنایی بیشتر آنها با فضای میادین و بازارها با آموزش و پرورش و مدارس همکاری کند، خاطرنشان کرد: البته با بسترسازی‌هایی که انجام شده، منتظر حضور کودکان عزیز به همراه والدینشان در میادین و بازارها هستیم.
به گزارش ایرنا، سازمان مدیریت میادین علاوه بر ارائه میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، با ساخت اتاق‌های مادر و کودک در برخی میادین پر تردد، زمینه لازم را برای حضور مادران به همراه کودکان خردسال خویش در این مراکز فراهم کرده است.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.