به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: دشمن با جنگ هشت سال دفاع مقدس نتوانست کشور ما را تسخیر کند و هم اکنون با گزینه اقتصادی سعی دارد به اهدافش دست یابد.
وی تصریح کرد: متاسفانه در داخل کشور نیز عده ای دانسته یا ندانسته با احتکار بر مردم فشار می آورند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.
امام جمعه شهرری ادامه داد: رزمندگان نظامی دوران دفاع مقدس باید وارد صحنه شوند و اجازه فشار به این ملت را ندهند.
وی افزود: ارزشها و مقاومت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را نمی توان با زدن بنر و یا غیر به تصویر کشید، هر چند که با ساختن فیلم، گوشه هایی از رشادت های رزمندگان نشان داده شده است.
خطیب جمعه شهرری افزود: اندیشه و فکر رزمندگان و یا غواصی که در عملیات به زیر آب رفت را به هیچ عنوان نمی توان به تصویر کشاند.
وی گفت: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس را باید در اداره ها، مدارس، دانشگاه ها نشان داد و این مکان ها باید رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرند.
حجت الاسلام شاهچراغی گفت: صهیونیست ها جلسات زیادی برای نابودی اسلام برگزار کردند ولی باید بدانند تا مادامی که پرچم سرخ حسینی و سقف مهدوی در این کشور به اهتزاز در می آید، ناکام خواهند ماند.
وی اظهار داست: از همه هیات های مذهبی، حسینیه ها، تکایا، مداحان و سخنرانان تشکر می کنم که امسال مراسم عزاداری با شکوه و فاخری برگزار کردند.
9338/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.