به گزارش ایرنا ، سرگرد پاسدار سعید تاجیک در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام ، سرنیزه خود را روی سینه ما قرار داده اند و با پایگاه های نظامی که اطراف ایران اسلامی مجهز کرده اند ، هدفی جز ازبین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال نمی کنند.
وی اظهارداشت: در کنار تمامی تهدیدها ، دشمنان اسلام با تحریم های اقتصادی تلاش دارند که مقاومت و ایستادگی ملت ایران را در هم شکنند غافل از این که مردمی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ، با تقدیم هزاران شهید در برابر تهاجم دشمنان ایستادند و فرزند عاشورا هستند ، هیچ گاه سرتسلیم در برابر آنان خم نمی کنند.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ویژه برنامه های شهرستان ورامین در این ایام اضافه کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان با رویکرد خدمت به محرومین و تلاش در خدمت رسانی به افراد کمتر برخوردار معطوف شده ضمن این که اقتدار و عزت ایران اسلامی در این ایام به نمایش گذاشته می شود.
تاجیک تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 200 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان ورامین برگزار می شود که از جمله می توان به برپایی 17 یادواره شهدا ، صبحگاه مشترک ، گردهمایی راویان دفاع مقدس شرق استان تهران و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم یاد کرد.
فرمانده سپاه ورامین از برگزاری رزمایش اقتدار بسیج ، برپایی 30 نمایشگاه عکس دفاع مقدس ، برگزاری شب خاطره و شب شعر دفاع مقدس ، دیدار با 200 خانواده شهید شهرستان ، برگزاری اردوهای زیارتی ، برگزاری مسابقات ورزشی، مرمت خانه 10 نفر از محرومین و برپایی نشست های بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی ، امید بخشی به جامعه و پیگیری مطالبات به حق مردم به عنوان دیگر برنامه های هفته دولت در ورامین یاد کرد.
31 شهریور تا ششم مهرماه هفته دفاع مقدس نام دارد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.