به گزارش ایرنا شهربانو امانی روز سه شنبه در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران برای شستشوی حیاط مجموعه ساختمان شهرداری مرکز اظهار داشت: آب منبع گران‌قیمتی در تمام جهان است و حدود یک سال است تذکر می دهم که چرا حیاط شورا و شهرداری را با آب شستشو می دهند.
وی گفت: نمی‌دانم چرا اتفاق جدیدی در این حوزه نمی افتاد در حالی که می توان از راههای دیگری برای پاکیزه کردن و شستشوی حیاط ساختمان ها استفاده کرد.
امانی تصریح کرد که می توان از تکنولوژی های جدید و استارت آپ های(شرکت نوپا در حوزه تکنولوژی و فن آوری اطلاعات) مربوطه برای پاکیزگی و شستشوی حیاط ساختمان ها استفاده کرد.
عضو شورای شهر تهران افزود: در تابلوهای سطح شهر هشدار داده شده که آب هست اما کم است، در حالیکه این تابلو ها برای روحیه مردم هستند، چرا که آب نیست و باید در مصرف آن دقت کرد.

*مهار آفت سفید بالک ها در پایتخت
محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با اشاره به حماسه حسینی(ع)، ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت و اظهار داشت؛ می خواهم از همه اقدامات مدیریت شهری تشکر کنم.
وی افزود: اقدامات موثری از سوی مجموعه های شهرداری مناطق و نواحی ها و سازمان بوستانها و فضای سبز در حوزه مهار سفید بالک ها انجام شد.
میرلوحی ادامه داد: از شهرداری تهران می‌خواهیم تدابیر لازم را در سال‌های آتی بر اساس اصول حفظ محیط زیست ادامه دهد تا دیگر شاهد حضور سفید بارها در شهر نباشیم.
تهرام/7244/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.