سرپرست فرمانداری ورامین در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: دومین دور از سفر محمد حسین مقیمی به شهرستان ورامین که با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران انجام گرفته به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی ، صنعتی و کشاورزی این شهرستان است تا مشکلات این واحدها در جلسه تخصصی عصر امروز بررسی شود.
حسین کاغذلو افزود : استاندار تهران در این برنامه با حضور در شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر ، از شرکت تولیدی پارکینگ مکانیزه و پلکان برقی ، شرکت مهندسی و توسعه نفت و گاز محمدیان تولید کننده انوع لوله های تک جداره و دو جداریه فاضلاب ، شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان تولید کننده انواع کاتالیست ، شرکت چرم امین تولید کننده چرم سبک و سالامبور ، گلخانه تولید گل شاخه بریده و بزرگترین مرکز تولید جوجه اردک یک روزه کشور بازدید می کند.
وی اظهار داشت : تأمین مواد اولیه مصرفی ، نقدینگی سرمایه ثابت و سرمایه در گردش ، مالیات بر ارزش افزوده و موارد مربوط به ترخیص کالا از گمرکات از جمله مشکلاتی است که در بازدید مقیمی از واحدهای تولیدی مطرح گردید تا در جلسه تخصصی عصر امروز که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران در محل فرمانداری برگزار می شود مورد بررسی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: در این جلسه قرار است تا نمایندگان واحدهای تولیدی ، صنعتی و کشاورزی شهرستان ورامین مشکلات و مسائل را در حضور استاندار تهران مطرح کنند تا تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.
شهرستان ورامین بیش از 700 واحد تولیدی دارد که در چهار شهرک صنعتی سالاریه ، چرمشهر ، شهید ملاآقایی و خیرآباد مشغول به کار می باشند.
ورامین با 300 هزار نفرجمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.