به گزارش خبرنگارایرنا، محمدجواد حق شناس روز شنبه در نشست خبری عملکر سالانه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر افزود: طراح تحقیق و تفحص از همشهری خانم فخاری بود و مورد حمایت تمام اعضا است.
وی ادامه داد: مراحل تحقیق و تفحص در حال انجام است و به دلیل طولانی شدن این فرآیند، مهلتی 3 ماهه از هیات رئیسه اخذ و گزارش نهایی اوایل آبان در صحن قرائت می شود.
وی در خصوص برخی انتصابات در این موسسه نیز گفت: به زعم مدیریت همشهری چون آنجا شرکت محسوب می شودخود را مقید به ارائه گزارش در این زمینه نمی دانستند که در این خصوص نیز با حساسیت اصحاب رسانه موضوع در دست بررسی است.
به گفته حق شناس، جلساتی با مدیریت همشهری و انجمن صنفی و نمایندگانی از خبرنگاران و کارکنان این موسسه در حال انجام است.
الهام فخاری دیگر عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نیز با بیان اینکه شکایتی از من شد لطمه ای به بحث پیگیری تحقیق و تفحص از موسسه همشهری نکرد، گفت: بحث کمیسیون برای تصحیح فرآیندها و عملکردها بود و به شخص مربوط نمی شد.
وی ادامه داد: بحث کارشناسی در حال انجام است و با توجه به اینکه نخستین تحقیق و تفحص شورا هم است تلاش می شود که گزارشی درست و صحیح باشد.
فخاری در خصوص انعقاد قرارداد با برخی اشخاص در موسسه همشهری نیز گفت: هر گونه انعقاد قرارداد در این موسسه باید با حساسیت بیشتری صورت گیرد.
ادامه دارد...
تهرام/9343/1109
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.