به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار حسین اشتری در جمع خانواده پرسنل فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که در شهرستان دماوند برگزار شد اظهار داشت: همراهی همسران و فرزندان و دعای خیر پدر و مادر پرسنل نیروی انتظامی در پیشرفت و اجرای ماموریت های کارکنان بسیار موثر است.
وی افزود: اگر کارکنان ناجا در محل زندگی و کار خود آرامش نداشته باشند، نمی توانند در مأموریت های محوله موفقیت کامل به دست آورند.
وی با بیان اینکه ناجا اثربخش ترین سازمان کشور در تأمین امنیت پایدار است اظهار داشت : بر اساس نظرسنجی های موسسات معتبر از شهروندان، نیروی انتظامی از نظر خدمات ارائه شده و همچنین ایجاد نظم و امنیت مطلوب در سطح کشور با کسب 87 درصد رضایت مردمی از وضعیت خوبی بین مردم برخوردار است.
عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: اعتماد مردم به پلیس مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است ، پلیس باید با کار و تلاش بیشتر این اعتماد را حفظ کرده و در جهت ارتقاء آن به عنوان سرمایه ای عظیم همت کند.
اشتری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم حفظ اقتدار توام با رافت، مهربانی و عدالت پلیس تأکید کرد: نیروی نتظامی تلاش دارد تا با وجود ماموریت های متعدد و گستردگی خدمات، با بهره مندی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مقتدرانه و هوشمندانه اقدام کرده و اثر گذاری خود را ثابت کند.
وی با ترسیم آینده ای درخشان برای نیروی انتظامی گفت: برنامه های جامعی برای ارتقاء توانمندی کارکنان ناجا طراحی شده تا نیروها در اجرای ماموریت های محوله نسبت به سال های گذشته عملکرد بهتری داشته باشد.
وی در خصوص ارتقاء سطح کیفی زندگی پرسنل نیروی انتظامی گفت: با ظرفیت کنونی از سال 1398 و طی 3 تا 5 سال آینده، اقدام عملی برای صاحب خانه شدن پرسنل ناجا صورت می گیرد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.