به گزارش ایرنا، زهرا نژاد بهرام روز سه شنبه در نشست خبری گزارش عملکرد یک ساله کمیسیون معماری و شهرسازی شورای پنجم شهر تهران افزود: با توجه به تغییر کاربری که توسط این فرد در ملک مذکور انجام شده بود، مدیریت گذشته شهری پیشنهاد می‌دهد که وی رضایت ذینفعان را گرفته و با توافق با همسایه خود، مبلغی را برای تغییر کاربری ملکش واریز ‌کند.
وی تصریح کرد: فرد مذکور پس از ارائه توافق با ذینفعان و همچنین جلب موافقت شورای معماری منطقه برای دریافت سند اقدام می‌کند، اما صادر نمی‌شود و با توجه به فوت یکی از ذینفعان و عدم موافقت وراث، شهرداری در دوره جدید تمایلی به تغییر کاربری نشان نمی‌دهد.
به گفته نژادبهرام، شهرداری در حد ابلاغیه به این فرد موارد را اعلام می کند اما این فرد تاب نیاورده و اقدام به خودسوزی می‌کند.
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران سپس این سوال را مطرح کرد که چرا پس از دریافت پول توسط مدیریت گذشته شهر و پذیرش شورای معماری، اقدامات این فرد برای دریافت سند بی نتیجه ‌ماند.
وی ادامه می دهد که علت تاخیر چه بوده و چرا پایان کار در دوره قبل صادر نشده است.
به گزارش ایرنا، یکی از شهروندان 13 شهریور امسال با حضور مقابل ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت اقدام به خودسوزی کرد.

* سرنوشت گود کناربرج میلاد
نژاد بهرام در خصوص سرانجام گود برج کنارمیلاد نیز گفت: نیروی انتظامی در این خصوص جوابیه‌ای را به شورای شهر ارسال کرده است.
وی ادامه داد: اعضای شورا شهر نیز از 2 معاونت مالی و شهرسازی خواسته اند که با توجه به اتمام مهلت سازه نگهبان نسبت به تعیین تکلیف این گود اقدام کنند.
نژادبهرام همچنین در خصوص بافت فرسوده تهران بیان داشت: بافت فرسوده در شهر متعلق به امروز و دیروز نبوده و در سال‌های متمادی شکل گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا طرح بازآفرینی شهری در سال 94 در پنج کارگروه فعالیت خود را آغاز کرد اما مسئله چگونگی سندهای مالکیت و تجمیع قطعات کوچک و چگونگی تعیین مالکیت آن سرعت نوسازی را کاهش داده است.
تهرام/9343 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.