حبیب الله طاهر خانی روز دوشنبه در آیین افتتاح 5020 واحد جدید مسکن مهر پردیس گفت: بخش عمده کار ساخت و ساز تمام شده و 40 هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس در مرحله نازک کاری هستند، محوطه سازی، نصب کنتورها و تامین سایر زیرساخت ها با اولویت محله محوری در حال انجام است.
معاون وزیر راه با اشاره به مشکلات زیر ساخت‎ها در سال 92 خاطر نشان کرد: تأمین آب و برق و نصب ترانس‌های عظیم و احداث فاضلاب، نبود امکان حفر چاه جذبی از مشکلات اصلی ما بود.
طاهر خانی در ادامه افزود: ساخت مدارس، تصفیه‌خانه 150 میلیاردی، تأمین برق و ساخت مدرسه برای این 80 هزار واحد در دوره قبل پیش بینی نشده بود و امروز ما در تأمین زیرساخت و تکمیل آن مشکل داریم در حدود 40 هزار واحد در مرحله نازک‌کاری هستند، به دلیل مشکل در تامین زیر ساخت‌ها امکان تحویل واحدها را به متقاضیان نداریم.
وی عنوان کرد: 3 مدرسه در حال تکمیل و 16 مدرسه با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در حال ساخت است که با افتتاح این مدارس، مشکل مدارس دو شیفته حل خواهد شد.
معاون وزیر راه اظهار داشت: مسئله عمده افزایش قیمت شدیدی است که در بخش تهیه اقلامی مانند موتور آسانسور، پکیج‌ها و بوستر پمپ ها است که 2 هزار واحد بیش از سه ماه معطل پکیج هستند، شرکت تولید کننده پکیج با وجود دریافت پیش پرداخت آنها را تحویل نمی دهد که مشکل را به مراجع ذیربط در وزارت صنعت ارجاع دادیم.
طاهر خانی با اشاره به اقدامات انجام شده خاطر نشان کرد: امروز 3 مدرسه افتتاح شد و 17 مدرسه دیگر بالای 70 درصد زیر ساخت داریم، دو درمانگاه در مرحله نازک کاری است و دو کلانتری تحویل داده شده و ساخت مراکز تجاری متعددی را شروع کردیم، کلنگ زنی سه مرکز محله به ارزش 100 میلیارد تومان امروز انجام شد و با ساخت این پروژه ها خدمات عمومی مردم در مرکز محلات و خدمات انتفاعی تجاری مردم تامین می شود.
شهرستان پردیس از شرق با دماوند، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با پاکدشت دارای مرز مشترک است، با پایان واگذاری مسکن مهر جمعیت این شهر به 600 هزار نفر می رسد.
تهرام/ 9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.