حسن صفری عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز خدمات رسانی در شرق دشت لار به خبرنگار ایرنا گفت: زندگی عشایری همواره با سختی های زیادی روبرو است که دولت تدبیر و امید تلاش می کند با ارایه خدمات مناسب کمی از سختی های زندگی عشایری بکاهد.
وی با بیان اینکه عشایر شهرستان دماوند از تولید کنندگان عمده و مولد استان تهران محسوب می شوند افزود: همه ساله مراتع عشایری این شهرستان در فصل تابستان میزبان عشایر استان های تهران؛ قم و سمنان است که همه ساله اقداماتی نظیر مرمت و بازسازی راه های عشایری؛ آبرسانی سیار و واکسیناسیون دام در مراتع عشایری انجام می شود.
فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به مسایل و مشکلات جلسات منظم شورای عشایری شهرستان دماوند برگزار می شود و در این جلسات نسبت به برطرف کردن مشکلات این جامعه اقداماتی صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند بیش از 500 خانوار عشایری دارد که همه ساله با اقدامات مناسب و تلاش جامعه عشایری شاهد افزایش تولید محصولات عشایری هستیم.
به گفته صفری با افتتاح این مرکز خدمت رسان عشایر شرق دشت لار که در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند قرار دارد از خدمات این مرکز بهره مند می شوند.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری امور عشایر استان تهران و همچنین فرمانداری و سایر بخش ها از جمله دامپزشکی و بهداشت و درمان شهرستان دماوند این مرکز خدماتی را به عشایر ارایه خواهد کرد.
مرکز خدمت رسانی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت حدود 400 متر مربع امروز در دشت لار افتتاح شد.
در این مرکز خدماتی نظیر توزیع آرد و کپسول گاز و همچنین خدمات دامپزشکی به عشایر ارایه خواهد شد.
تهرام/7243/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.