محمد وحید تاویلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طی این مدت 70 مورد بازدید از رستوران ها، کشتارگاه ها، واحدهای بسته بندی و عرضه، تالارها و کبابی ها توسط بازرسان اداره دامپزشکی انجام شده است.
وی عنوان کرد: در این مورد 2 فقره پرونده مربوط به کشتار غیر مجاز و یک فقره مربوط به قطعه بندی دام تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده است.
تاویلی افزود: شبکه دامپزشکی ری کار نظارت بر مراکز تولید وعرضه فرآورده های خام دامی را برعهده دارد و به محض مشاهده هر نوع آلودگی در این نوع محصولات آنها را معدوم خواهد کرد.
وی به ایام محرم اشاره کرد و گفت: 2 اکیپ دامپزشکی به صورت ثابت و سیال کار بازرسی را در روز عاشورا و تاسوعا انجام می دهند که این اکیپ ها شامل یک دامپزشک و یک بازرس گوشت است.
تاویلی اضافه کرد: شهروندان در سطح شهرستان ری برای انجام مشاوره و دریافت خدمات بازرسی و ذبح دام می توانند با شماره های 33741135 و 33765895 تماس حاصل کنند ومشکلات و شکایات خود را مطرح کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش ا یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.