بهزاد عباسی دبیر این دوره روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا توضیح داد: به منظور ارایه ایده های برتر دانش آموزان نخبه این دوره با داوری اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و بسیج اساتید کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 ماه جاری برگزار شد.
وی ادامه داد: روز پنجشنبه 100 دانش آموز دختر در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم از مناطق مختلف تهران بزرگ در این استارت آپ شرکت و ایده های خود را ارائه کردند.
وی بیان کرد: روز گذشته (جمعه) نیز بیش از 100 نفر از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
دبیر اولین دوره استارت آپ دانش آموزی شهر تهران خاطرنشان کرد: دانش آموزان در گروه های پنج نفره به صورت یک تیم بر روی موضوع ها و چالش های روز کشور بحث و تبادل نظر و به ارائه راه حل و ایده پردازی در خصوص حل این معضلات اقدام کردند.
عباسی با بیان اینکه این دوره از مسابقه با شعار «ما می توانیم» برگزار شد تاکید کرد: یکی از اصلی ترین اهداف این رویداد آشنایی و آگاه سازی جامعه بزرگ دانش آموزی با مسائل روز و معضلات جامعه و جاانداختن مفاهیم اقتصاد دانش بنیان با توجه به شناخت منابع و ظرفیت های داخلی کشور بود که با حضور بیش از 200 دانش آموز دختر و پسر در محل دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد.
به گفته وی، این رویداد با همکاری دفتر ارتباط با مدارس دانشگاه علم و صنعت ایران و سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگی تهران بزرگ و نیز با حمایت بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تهران و مرکز حمایت و هدایت بهرافن برگزار شد.
تهرام/7243/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.