به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان، با همه افراد اتمام حجت کرد که هیچ کس در مسیر مسئولان اجرایی سنگ‌‌اندازی نکند، چرا که باید از این وضعیت نامناسب اقتصادی زمان خارج شویم.
وی اظهار کرد: برای کسب موفقیت و رفع مشکلات مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند تا به صورت شبانه‌روزی و جهادی کار کنند و این مهم را فراموش نکنند که حرکت رو به جلو با اقتصادی مقاومتی میسر می شود.
وی تصریح کرد: امروز باید به داشته‌های داخلی توجه شود، عرصه را برای فعالیت‌های اقتصادی جوانان با اولویت اقتصاد مقاومتی فراهم کرد و به دور از شعار زدگی ، وارد میدان عمل شویم.
اسماعیلی تأکید کرد: امروز مسئولان کشور هم حمایت رهبر معظم انقلاب و هم همراهی مردم را با خود دارند ، مردم از مسئولان می خواهند که با قدرت حرکت کرده و مشکلات را از مسیر انقلاب بردارند.
خطیب جمعه قرچک در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و ماه محرم گفت: بالاترین ارزش‌های دنیا امروز را می‌توان در نهضت حسینی مشاهده کرد چرا که امام حسین (ع ) ندای لبیک آزادی خواهی سر داد، در مقابل ظلم ایستاد و در این مسیر جان خود را تقدیم اسلام کرد.
وی با تأکید بر این که بزرگترین درس عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر است افزود: جای تأسف است که امروز به درستی به فرهنگ حسینی توجه نمی‌شود ، این واقعیتی است که اگر جامعه‌ای جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را ترک کند باید آماده جنگ با خدا باشد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.