به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در مسجد الغدیر اظهار داشت: مقام معظم رهبری نقد منصفانه و دوری از تخریب مسئولین را به همه ما توصیه کردند.
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان خبرگان عنوان کرد: ریشه اصلی مشکلات ما در داخل کشور است، حمایت از دولت در این شرایط حساس بر عهده همه دستگاه‌ها و مردم است تا از این مرحله با سربلندی بگذریم، در طول 4 دهه گذشته هیچ یک از دولت‌ها از ظرفیت کامل کشور استفاده نکردند در حالیکه ظرفیت بسیار عظیمی را در داخل کشور خود در همه زمینه‌ها داریم .
امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت: برنامه اقتصاد مقاومتی در 24 ماده توسط رهبر معظم تعیین شده است، سپاه و بسیج با تبعیت محض از این برنامه از تمام توانمندی‌های خود استفاده کردند و به پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه تسلیحات نظامی دست پیدا کردند.
توسلی با بیان توانمندی‌های علمی کشور عنوان کرد: تولید خودرو، ژنراتور برق و ساخت قطعات از ساخت موشک، سانتریفیوژ و نانو سخت تر نیست و با کمک دانشمندان داخلی صفر تا صد صنایع نظامی را تولید کردیم و اولین کشور سازنده موتور جت در بین کشورهای اسلامی هستیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای عزاداری ماه محرم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مجوز هیات های عزاداری شهرستان پردیس را صادر کرده و سپاه و بسیج مسولیت امنیت هیات‌ها را بر عهده گرفتند و امسال به دور از مسائل سیاسی عزاداری سید الشهدا را بهتر از سالهای قبل برگزار می کنیم .
امام جمعه شهرستان پردیس عنوان کرد: در دهه اول محرم در جوار مزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدا، هر روز مراسم زیارت عاشورا ، نوحه خوانی برگزار می شود، هیات های مذهبی از مداحان و سخنرانان اندیشمند استفاده کنند و نظارت دقیق بر سلامت و بهداشت نذورات عزادارن حسینی را در اولویت کار خود قرار بدهند.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.