رضا سالمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به مقدار کافی گوشت و مرغ منجمد برای ماه محرم در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران ذخیره سازی شده افزود: هیات های مذهبی مشکلی در تامین گوشت و مرغ در سطح استان ندارد و با اخذ معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی، مایحتاج خود را از شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران دریافت کنند.
وی تاکید کرد: گوشت و مرغ منجمد بسته به میزان معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی و توسط شرکت پشتیبانی امور دام تحویل متقاضیان داده می شود.
سالمی در مورد نرخ گوشت و مرغ دولتی نیز افزود: هر کیلوگرم مرغ منجمد 6 هزار و 320 تومان، ران گوساله 28 و سردست 27 هزار تومان توزیع می شود.
وی پنج نقطه شهری در تهران را برای عرضه گوشت و مرغ هیات های مذهبی معرفی کرد و گفت: فروشگاه کمیل و سردخانه هشتم شهریور، مجتمع تهرانپارس، سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در خیابان ملاصدرا و همچنین سردخانه شهید فرمی در شهرستان شهریار همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر، گوشت و مرغ منجمد را عرضه می کنند.
وی به نمایندگان هیات های مذهبی در شهرستان های استان تهران نیز توصیه کرد با مراجعه به این مراکز نسبت به تامین گوشت و مرغ منجمد اقدام کنند.

** قیمت تخم مرغ کاهش یافت
سالمی در ادامه از کاهش قیمت تخم مرغ در سطح تهران و کشور خبر داد و گفت: هم اکنون عرضه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های عرضه مستقیم هر شانه از 18 هزار به قیمت 13 هزار و 600 تومان کاهش یافت.
وی همچنین درباره قیمت گوشت قرمز نیز افزود: با اقدامات قائم مقام بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قرار شد قیمت واردات گوشت قرمز منجمد با نرخ دلار 4 هزار و 200 تومانی از سوی سازمان پشتیبانی امور دام کشور تعیین شود و این تصمیم موجب کاهش گوشت قرمز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران یادآور شد: روزانه بین 150 تا 200 تن مرغ منجمد و 80 تا 100 تن گوشت گوسفندی با قیمت مصوب برای جلوگیری از افزایش قیمت در تهران عرضه می شود.
به گفته وی در فصل تابستان و در آستانه ایام محرم تقاضا برای خرید گوشت قرمز و مرغ بالا است اما تلاش می کنیم با عرضه مناسب قیمت این کالاها را کنترل کنیم.
تهرام/7243/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.