به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار 'عبدالرضا ناظــری' در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودروها و چادرهای مسافرتی در پارک پرچم شهر رودهن از توابع شهرستان دماوند، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت های هدفمند، سارق مزبور را در زمان سرقت مشاهده و سپس در یک عملیات غافلگیرانه که قصد تخلیه اموال داخل کیف مسروقه را داشت دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به یگان انتظامی منتقل کردند.
این مقام انتظامی تشریح کرد: پس از تحقیقات فنی پلیسی مشخص شد که متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار است که در ادامه پس از هماهنگی با مقام قضائی، منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت که مقداری زیور آلات مسروقه و دو دستگاه گوشی تلفن همراه و چند کیف زنانه حاوی مدارک شناسایی نیز از داخل منزل وی کشف شد.
سردار ناظری تصریح کرد: متهم پس از مشاهده ادله و مستندات پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشت و به 15 فقره سرقت طی چند ماه گذشته در بخش رودهن شهرستان دماوند اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی ویزه شرق استان تهران با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، به شهروندان و مسافران توصیه کرد: ضمن پارک خودرو در محیط های دارای نگهبان و روشنایی مناسب و همچنین مراقبت صحیح از اموال خود از به جا گذاشتن اشیاء گران قیمت در داخل خودرو و چادرهای مسافرتی پرهیز کرده و حتما در مراکز اقامتی سکونت کنند.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.